NOVOPAS

Freelancer | Web Designer

Strona www | Sklep Online | Landing Page

Strony internetowe

Tworząc każdy nowy projekt dla klienta staram się, by był on unikatowy. Jestem nastawieni na nowe trendy na rynku dzięki czemu klient ma pewność, że jego strona będzie spełniała najnowsze wymagania.

Sklepy Online

Sklepy tworzę z wykorzystaniem najnowszych technologii CMS. Pozwala to na integrację z zewnętrznymi firmami (allegro, ebay) co pozwala klientom zaoszczędzić wiele czasu

Strony wizytówki

Landing Page to strony sprzedażowe. Skupiają się one na wezwaniu do działania odwiedzającego (zakup, zapis na newsletter). Są to strony wysoko konwertujące co pomaga zwiększyć sprzedaż

Do każdej poniższej usługi wymagane jest posiadanie hostingu oraz domeny. Jeżeli nie posiadają ich Państwo to pomogę dobrać najbardziej odpowiednie dla Waszych potrzeb by nie przepłacać za nie w przyszłości

Strona internetowa

Wykorzystuję najnowsze trendy na rynku

Staram się śledzić najnowsze nowinki technologiczne by mieć pewność, że klienci otrzymają produkt spełniający najnowsze standardy technologiczne jak i graficzne. Teraz responsywność to nie jest przywilej dla wybranych, a norma która jest wymagana nawet przez roboty pozycjonujące. Dlatego zamawiając stronę u mnie otrzymasz między innymi:

System CMS

Dzięki niemu samodzielnie i bezpłatnie zmienisz treści na swojej stronie WWW, dodatkowo pozwala on na stworzenie nowoczesnego designu oraz daje możliwość rozbudowy strony

Wbudowany formularz kontaktowy

Dzięki niemu Twoi klienci będą mogli szybko i łatwo skomunikować się z Twoją firmą, a maila otrzymasz bezpośrednio na swoją skrzynkę e-mail z której będziesz mógł odpowiedzieć

Wbudowane narzędzia SEO

Specjalny skrypt pomoże Ci dodawać treści które będą przyjemne w odbiorze, a przy tym pokaże co poprawić w tekście by był on lepiej pozycjonowany przez wyszukiwarki

Możliwości dalszego rozwoju

Bazuję na oprogramowaniu, które możemy dowolnie rozwijać. Powiedz, jakie masz potrzeby, a ja zamienę je w nową funkcjonalność na Twojej stronie WWW

Responsywna strona RWD

Responsywna (dopasowująca się do urządzeń mobilnych) strona internetowa z indywidualną szatą graficzną pozwala wyświetlać Twoje treści wygodnie i czytelnie na każdym urządzeniu

Zabezpieczenie przed atakami

Każda strona jest narażona na atak hakerów dlatego uzupełniamy strony w specjalny program chroniący przed atakami hakerskimi oraz innymi zagrożeniami

Dodatkowo możesz otrzymać

Google WebMaster Tools

Zintegrowane narzędzia od Google pokażą Ci, na ile dostępna i zoptymalizowana jest Twoja strona internetowa

Google Analytics

Narzędzia Google pozwalające na analizę ruchu na stronie internetowej dzięki czemu będziesz wiedział jakie treści Twoich klientów interesują

Google Maps

Dodanie na Twojej stronie mapy z oznaczeniem siedziby firmy by klienci mogli Cię znaleźć

Social Media

Wtyczki pozwalające na polubienie wpisów ze strony oraz ich udostępnianie dalej w mediach społecznościowych

W celu wyceny strony internetowej dla swojej firmy skorzystaj
z formularza kontaktowego lub zadzwoń bezpośrednio!

Sklep internetowy

Sklepy Internetowe opieram na:

System CMS WordPress charakteryzuje się wysoką intuicyjnością i wyjątkowo prostą obsługą. Wtyczka WooCommerce to wyjątkowo prosta w obsłudze funkcjonalność służąca do prowadzenia sprzedaży internetowej. Dzięki niej z łatwością wkroczysz do świata e-commerce i przekonasz się, jak łatwo możesz prowadzić swój biznes w sieci!

Prestashop posiada systemy komentarzy, banerów, analizy zamówień, systemy rabatowe, dodatkowej prezentacji wybranych produktów i wiele innych. PrestaShop pozwala na pisanie, programowanie i instalowanie dodatkowych zewnętrznych modułów np. płatności, porównywarek, systemów śledzenia przesyłek itp.

Rozwiń sprzedaż e-commerce z NOVOPAS

Sklepy są oparte na największe i najpopularniejsze narzędzia dostosowane specjanie do tego celu. Pozwalają one na szybkie i proste zarządzanie sklepem online, a dodatkowe integracje z zewnętrznymi firmami bez problemu pozwalają wdrożyć system płatności internetowych, czy zintegrować sklep z hurtownią czy popularnym serwisem aukcyjnym allegro.

W celu wyceny sklepu internetowego dla swojej firmy skorzystaj
z formularza kontaktowego lub zadzwoń bezpośrednio!

Landing Page

Czym jest Landing Page?

Landing Page to specjalna strona na którą kierujemy klientów chcąc wymusić na nich konkretne działania. Najczęściej jest to pojedyncza strona która ma na celu przekazanie jak największej ilości ciekawych informacji które motywują czytelnika by ten dokonałjakiejś akcji (np. zakup produktu, podanie adresu e-mail czy polecenie strony innym znajomym).

Landing page może także służyć jako narzędzie promocyjne w konkretnej kampanii jak również może być stałą stroną, której zadaniem jest wpływanie na pozycję całego serwisu pod dane frazy. W zależności od celu i charakteru jaki ma przyświęcać landing page, może być ona samodzielną stroną internetową, z której klient pozyska przydatne informacje o produkcie lub świadczonej usłudze, jak również może być tak zwaną mikrostroną, będącą elementem większej witryny. Często również przybiera formę strony typu one-page. Bez względu na charakter landing page’a, jedną z najistotniejszych jej właściwości jest, aby oczekiwane przez nas działanie użytkownik mógł wykonać na tej jednej stronie, nie musząc szukać w całym serwisie miejsca, w którym może dokonać konwersji, polegającej na przykład na wysłaniu zgłoszenia, zakupie produktu itp.

Nie tylko dzięki działaniom promocyjnym użytkownik może przejść na stronę docelową. Korzystając z wyszukiwarki także można odnaleźć landing page w sieci. Jak więc należy taką stronę przygotować, aby można ją było odnaleźć, a internauci mogli w intuicyjny sposób korzystać z zasobów w niej dostępnych?

Rodzaje stron docelowych

Można wyróżnić dwie kategorie landing page:

  • strony docelowe typu Click Through,
  • strony lądowania typu Lead Generation.

Strony Click Through są to takie witryny, których zadaniem jest nakłonienie użytkownika do przejścia na inną stronę, która z reguły jest już o wiele bardziej rozbudowana i zawiera o wiele więcej elementów. Załóżmy, że klient kliknął w reklamę galanterii skórzanej. Został przekierowany na landing page. Z niej dowiedział się, czym charakteryzują się torebki danego producenta oraz obejrzał kilka dostępnych modeli. Aby przejrzeć całą ofertę e-sklepu z galanterią skórzaną, internauta proszony jest o przejście do strony głównej platformy sprzedażowej. Tam będzie mógł zapoznać się z całym asortymentem, dokonać zakupu oraz zapłaty za zamówiony produkt.

Strony Lead Generation mają z kolei za zadanie przechwycenie danych internauty – jego imienia i nazwiska, adresu e-mail. To jest główny i jedyny cel tego rodzaju stron docelowych. Zdobyte dane można wykorzystać w późniejszym czasie do rozsyłania newsletterów i informowania o aktualnych promocjach czy wyprzedażach. Oczywiście musisz uzyskać zgodę użytkownika na przechowywanie jego danych w bazie. Powinieneś mu zaoferować jakąś korzyść za dobrowolne wypełnienie formularza. Często firmy oferują jednorazowy rabat na dokonanie zakupów w danym e-sklepie.

Landing page typu Lead Generation pozyskują dane użytkowników za pomocą poniższych aplikacji i funkcjonalności:

  • e-booków,
  • formularza rejestracyjnego na webinarium,
  • kuponu zniżkowego lub voucheru,
  • darmowej wersji programu lub przydatnej aplikacji,
  • podarunku przesłanego przez e-mail,
  • informacji o wprowadzeniu nowego produktu na rynek i możliwości jego darmowego testowania.

W celu wyceny landing page'a dla swojej firmy skorzystaj
z formularza kontaktowego lub zadzwoń bezpośrednio!