NOVOPAS

Freelancer | Web Designer

Reklamy SEM | Social Media

Aby zwiększyć szanse na zaistnienie i pokazanie się w sieci istnieje wiele różnych narzędzi które pomagają ułatwić ten proces. W zależności od budżetu
i oczekiwanego czasu w jakim pragniesz uzyskać efekty każde z tych narzędzi na pewno pomoże Ci pozyskać nowych klientów oraz zwiększyć sprzedaż. 

Przy tańszej opcji (SEO) efekty będą widoczne znacznie później, jednak przewagą jest naturalne linkowanie oraz teksty pozycjonujące które dadzą długoterminowe efekty w postaci wysokich pozycji w google. Jeżeli natomiast oczekujemy szybkich efektów, wtedy z pomocą mogą przychodzą nam reklamy SEM, czyli płatna reklama w wyszukiwarkach która skierowana do konkretnych grup docelowych przełoży się na wysoki współczynnik konwersji. Uzupełnieniem powyższych możliwości jest profil firmowy w mediach społecznościowych. Dzięki temu możliwe jest bardziej bezpośrednie dotarcie do klienta, a także nawiązanie z nim bezpośredniej relacji. 

Reklamy SEM | Google AdWords

Reklama SEM, czyli Google AdWords to płatna reklama która wyświetlana jest w wyszukiwarkach na samej górze wyników, lub też zaraz poniżej czy po prawej ich stronie. Dobrze spersonalizowana i dostosowana do odpowiedniej grupy odbiorców reklama pozwala osiągać wysoki wskaźnik konwersji (osiągania celu przez klienta). Plusem takich kampanii jest to, że na jej wyświetlanie przeznaczamy konkretny budżet, a płacimy dopiero za każde kliknięcie w nią dzięki czemu pomimo wysokiej ilości wyświetleń reklamy, nie przepłacamy za nią. 

Reklama poza wyświetlaniem w samej wyszukiwarce może być wyświetlana w formie tekstowej lub graficznej na innych stronach partnerów Google które możemy też odpowiednio dostosować. To właśnie pomaga nie tylko w sprzedaży, ale też w budowaniu świadomości potencjalnych klientów, a także wpływa pozytywnie na rozpoznawalność marki klienta. Takie reklamy jak wspomniane powyżej reklamy w wyszukiwarce również dostosowane są i wyświetlane tylko użytkownikom internetu, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani ofertą.

Kolejnym ciekawym i przydatnym narzędziem jest tworzenie reklamy remarketingowej tzw. porzuconego koszyka. Polega ona na wyświetleniu klientowi który odwiedził już Naszą stronę i rozpoczął wykonywanie jakiejś akcji, ale jej nie dokończył (wypełnianie formularza, dodanie produktów do koszyka) reklamy która przypomina mu o takim zdarzeniu i zachęca go, by dokończył wykonywanie danej akcji. Pomagają w tym specjalne pixele , czyli ciasteczka które zapamiętują ruch użytkowników na naszej stronie.

W celu ustalenia kampanii SEM dla swojej firmy skorzystaj z formularza kontaktowego lub zadzwoń bezpośrednio!

Social Media

Mimo, iż media społecznościowe typu Facebook istnieją na rynku już wiele lat, to jednak nadal są one najczęściej odwiedzanymi stronami przez wiele osób dziennie. Dzięki temu, że SocialMedia posiadają swoje aplikacje na smartphony dzięki posiadaniu firmowej strony na Facebook lub Twitter pozwala nam docierać do potencjalnych klientów przez cały czas. 

Budowanie własnej marki i budowanie świadomości jej istnienia na rynku najlepiej sprawdza się właśnie poprzez media społecznościowe. Dzięki temu możemy mieć bezpośredni kontakt zarówno z obecnymi klientami, jak i z potencjalnymi nowymi klientami. Istnienie profilu firmowego w mediach społecznościowych daje poczucie większego zaufania do marki ponieważ klient ma świadomość, że w każdej chwili może odezwać się bezpośrednio do firmy, a ta może jej odpowiedzieć i rozwiązać dany problem. Dodatkowo istnieje możliwość oceniania instytucji przez klientów oraz wystawiania opinii co również pozytywnie wpływa na wizerunek. 

W celu stworzenia zaplecza SocialMedia dla swojej firmy skorzystaj z formularza kontaktowego lub zadzwoń bezpośrednio!